اولین آزمون انریکه با بارسایی جدید
بارسا نیوز تبليغات

نتيجه ي آخرين بازي

بارسلونا بارسلونا
6
بيلبائو
لئون
0

بنر ما در اين وب سايت

http://barcahome.loxblog.com
16:37 جواد

لوئیز انریکه رهبر بارسلونا برای فصل 2015-2014 خواهد بود. این مربی نمادی از سختکوشی است و دارای شخصیتی مصمم و مبتنی بر انضباط کاری است.


به نقل از روزنامه اسپانیایی مارکا ، سران باشگاه بارسلونا، لوئیز انریکه را انتخاب کرده اند تا پس از یک فصل کابوس وار، به اوضاع آبی اناری ها سر و سامانی ببخشد و این تیم را آماده کسب عناوین مختلف قهرمانی کند.

این سرمربی اسپانیایی به دنبال عوض کردن ترکیب بارسلونا است و تاکنون 160 میلیون یورو برای خرید بازیکن در این تابستان خرج کرده است تا تصویر جدید و متفاوتی از بارسلونا ارائه دهد. بزرگترین چالش انریکه در این فصل هماهنگ کردن سه ستاره خط حمله بارسلونا است. هماهنگ کردن مسی ،نیمار و لوئیز سوارز قطعا کار دشواری خواهد بود.

البته این چالش هنوز شروع نشده است و با توجه به محرومیت لوئیز سوارز، انریکه حدود دو ماه وقت دارد تا برای این مسئله چاره اندیشی کند و بهترین سیستم برای افزایش کارایی سه ستاره خط حمله اش را بچیند.

در شرایطی که بارسلونا در اولین بازی اش امشب باید به مصاف الچه برود، ابهامات زیادی در مورد آمادگی نیمار هم وجود دارد و ممکن است این بازیکن برزیلی با توجه به مصدومیتش نتواند به این بازی برسد. نیمار روز گذشته هم در تمرینات گروهی بارسا شرکت نکرد و به صورت اختصاصی به تمرینات خود ادامه داد.

با این همه، سرمربی سابق سلتاویگو، ترسی از بازی دادن به جوانان ندارد و امکان زیادی وجود دارد که در ترکیب بارسلونا برای بازی امشب چندین بازیکن جوان قرار بگیرند. منیر الحدادی و رافینیا می توانند در کنار لیونل مسی، مثلث خط حمله بارسلونا را تشکیل دهند. بقیه ترکیب بارسلونا برای بازی امشب برابر الچه، همان بازیکنانی خواهند بود که در جام خوان گامپر به گرفته شدند.

اگر یک مسئله باشد که انریکه را دیگر مربیان متمایز کند، قدرت و ارادۀ بالای او در مقابله با شرایط دشوار و تصمیمی گیری در مواقع بسیار حساس است. او روز گذشته در مورد شرایط خود و تیمش گفت: " بزودی خواهید دید که چه تیمی درست کرده ایم". الچه هم در شرایطی به مصاف بارسلونا خواهد رفت که ترکیب آنها از چندین ماه پیش دست نخورده مانده و با هماهنگی کامل به دنبال دست یابی به یک مقام خوب در این فصل لالیگا هستند. تساوی بدون گل برابر بارسا در فصل قبل هنوز در ذهن الچه ای ها مانده و می خواهند دوباره در نیوکمپ امتیاز بگیرند.

باید منتظر باشیم و ببینیم که سرمربی جدید بارسلونا چه نقشه ای برای غلبه بر این تیم سختکوش دارد.

منبع:شفقنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خانه بارسایی هابارسابارسلوناانریکهلوئیس انریکه
ادامه خبر...